Minggu, 22 Maret 2015

GIO – LELAKI

GIO – LELAKI

gambar Gio Lelaki image
 
Artis        : Gio
Album     : Single
Label       : SMN
Pencipta : -
  • 0.00 / 5 5
0 votes, 0.00 avg
Lirik "Lelaki" dari Gio ini dipublikasikan pada tanggal 26 February 2015 oleh Cosa Aranda. Lagu ini masih berupa single yang didistribusikan oleh label SMN.

LIRIK LELAKI

aku adalah seorang lelaki
yang memiliki hati, cinta yang sejati
percuma semua yang telah ku beri
kau seorang wanita tak menghargai cinta
wanita kau diciptakan untuk dimiliki
untuk dicintai sang lelaki
lelaki aku lelaki punya harga diri
sampai kapan pun aku tetap lelaki


ku coba untuk selalu mengerti
walau hati ini sering tersakiti
percuma semua yang telah ku beri
kau seorang wanita tak menghargai cinta
wanita kau diciptakan untuk dimiliki
untuk dicintai sang lelaki
lelaki aku lelaki punya harga diri
sampai kapan pun aku tetap lelaki
aku lelaki yang diciptakan untuk memilikimu
yeah aku lelaki
wanita kau diciptakan untuk dimiliki
untuk dicintai sang lelaki
lelaki aku lelaki punya harga diri
sampai kapan pun aku tetap lelaki
(kau diciptakan untuk dimiliki) untuk dimiliki
(untuk dicintai sang lelaki
lelaki aku lelaki) lelaki (punya harga diri
sampai kapan pun aku tetap lelaki)
yang diciptakan untuk memiliki dirimu

Tidak ada komentar:

Posting Komentar